söndagkväll

Van Veeteren på tv - fatta att Sven Wollter varit utsedd t Sveriges sexigaste man , det är inte alltför länge sen , jag menar han är till åren kommen ... Men han har absolut de grå tinningarnas charm !
Men jag blir precis varse att jag sett filmen förr... trist !

Jag är valpsugen - har sagt det förr och säger det igen - vi vill bli m valp, har vi riktigt tur så blir det så om ca 2 veckor! ( Valparna beräknas födas då ) Hoppas hoppas ! Hjälp mig hålla tummarna !!!
( Lilla Zita var och hälsade på i kväll en snabbis - mysvalpen )

StorK och mellanK kom hem från pingisturnering m varsin buckla de fått i cupen , de tog varsitt andra pris ( storK som inte ens brukar vara med och träna ) Så nästa söndag kliver mellanK på buss t Lycksele f att vara med på cup där !
Spännande värre !
Lilla K var hos bästis och lekte, hon var alldeles lycklig över att äntligen få leka m bästisen efter en hattarvecka ...

Läste ut en bra bok idag som jag lånat av lilla mamma Flyga drake en klart läsvärd bok som har fått bra recensioner!



Boken jag visade f ett tag sen som hette När livet stannar Var också väldigt bra, gripande , jag behövde verkligen förpackningen med näsdukar ! Men jag rekommenderar den med !

Kommentarer
Postat av: Linda

Flyga drake är bra, det riktigt vred sig i magen av ångest när jag läste ett visst stycke ur den.

2009-03-29 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0