Friday

och helgen ska avslutas i Övik !

Jag och storkillen åker i morgon bitti till Övik m buss, ska sova på hotell, och umgås  m hockeykillarna gissar jag, det är avslutning på hockeysäsongen lite i förtid...
Så vi ska naturligtvis gå och se hockey,  Modo - Skellefteå...

Blev nog intet av att åka t Skellefteå i år och träffa AIK annars var ju det på

Nu är det sängdax i a f jag är så trött så jag skulle hellre vara hemma just nu - och planera inför en viss 40-årsfest...
Men det ska nog fixa sig m Conny och hans partners hjälp, de hade visst lite attiraljer vi kan använda oss av ...

Låter lite dirty , men jag lovar - vi ska bara ha roligt !





Kommentarer
Postat av: Monica

Dum fråga... vem är det som ska fylla.. ?? Född -68........

2008-03-08 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0