SKELLEFTEÅ AIK

vanni går kväll Jubel o klang ! ;-)
Nej skämt åsido så är det kul ! Jag är inget MEGAhockeyFan så jag kan allt men följer och tycker att det är roligt !
Men !
Nu kan jag berätta varför jag jublade här  och vem som ringde här det var alltså tränaren för Skellefteå AIK Per-Erik Johnsson !
Vi har haft mail och telefonkontakt sen februari - mars i år då jag mailade och frågade om det fanns möjlighet att hälsa på för våra hockeykillar hos dem  som en avslutning på dåvarande säsong, efter mycket om och men så kunde man inte göra något då, men han LOVADE att hjälpa till att göra något för våra killar ,
Vi har nu konstaterat efter morgonens samtal att det är inte lätt att få ihop det, så vi ska nog göra en resa t Skellefteå och se på hockeymatch så får vi se om det kan bli nån autograf i alla fall , det är väl inte så troligt att vi får hälsa på dem som det var meningen från början eftersom det är så svårt att passa ihop det , vi skulle få komma på höstlovet men då hade killarna cup och vi skulle få komma i mellandagarna men då är det så många som är borta ....

Men till saken - han är fantastiskt trevlig och vänlig ! Nästan lite sexig på rösten så där .... Hi hi hi
Per-Erik Johnsson - Tränare      Nästa hemmamatch: AIK vs. MODO Hockey


Kommentarer
Postat av: Mohanna

ja visst är det trevlig med folk som har sexig telefonröst Anna!

2007-12-19 @ 15:20:32
URL: http://yomagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0