åhsch

äntligen är ett av kalasen för femåringen överstökade ! Det är trevligt men oj oj vad det känns som jag har mycket göra....
Mycket fina presenter fick hon , testar och pysslar med dem nu ...

Främmande till vid 8 på kvällen , sen skruvade jag isär bokhyllan  som stått ett tag och skulle till en av mina hjärtevänner .... så  kl 21 i går kväll flyttade vi möbler, skruvade isär och ihop, flyttade soffor och trixade lite ... resultatet , jo då riktigt bra tror jag !
Kom hem vid 23 och nu idag har jag packat och tvättat, stökat undan och fram , ska nu iväg på loppan I långsjöby, sen hem och fixa ytterligare kl 16 .30 har lillaK med tre kompisar kalas på röbrohallen , kl 20 är det
spinning i morgon kl 10 har maken satt tidsgränsen på när vi ska åka , tvivlar på att det håller eftersom jag ska göra MASSOR innan vi åker och han har haft den goda smaken att lämna huset kl 9 i morse för      älgjaktsfixning  ( ved, torn, jaktmöte jaktsurr m. m.m. m)....


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0