kalas igen

Lång dag på jobbet i går och jag har nån sorts förkylning i kroppen som inte vill bryta ut riktigt eller ge sig riktigt så jag är så slut på ...

Efter maten la jag mig på sängen - det blev en liten power nap ... det är ovanligt för att vara mig...
Men sen tog vi oss iväg till en av 40-åringarna jaktkompisen ( det var ju dubbel upplaga !)
Vi fick go´fika - i massor ! Och lite surr över kaffekoppen !
Sen cyklade vi förbi den andra 40-åringen och bara sa grattis, han skulle ha sitt firande lite senare ...
Och hade haft en firarhelg på travet ! Jag är lite fascinerad av detta intresse... att spela bort pengar, jag utövar intresset också , men har inte kunskapen och det där riktiga intresset ...Kanske är tur , jag brukar bli så ivrig när jag fastnar för nåt ,risken är stor att vi inte skulle råd med mat på bordet då !

Sen cyklade vi hem och möblerade lite !


Jodå jag är nöjd, bildkvallan är dålig, det ser lite tomt ut eftersom den här stått där förut




Nu säljer jag den BILLIGT - hallå är det nån som vill ha ?????

Nu på morgonen när jag kom på jobbet fann jag ett paket med allt det här



Jättefina halsband och nyckelringar och ...... överraskningar !;-))


Kommentarer
Postat av: SnyggLinda

Åh, kreativ insikt! Jag vill också ha! Det blev snyggt med tv-bänken! Fick du lämna överdelen i Stensele eller hamnar den snart på Loppan? Tänk va roliga vi är = ut med nya möbler och in med begagnat! Men det är roligt! Direkt jag såg den i Stensele så tänkte jag på dig, och sen såg jag ditt namn på en "såld-lapp"! Passar perfekt!

2008-05-28 @ 09:04:13
Postat av: Maria

Jag kommer på kaffe om en liten stund... NYFIKEN =)

2008-05-28 @ 09:19:41
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Mejans älskling

Hmm, skulle nog se betydligt bättre ut med en platt-tv på... =)

2008-05-28 @ 10:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0