sköna söndag igen

Jag har haft en lång skön söndag med promenader i -28graders kyla

läst min bok om samtalsmetodik, sovit en stund, läst lite mer, gått en promenad till med dogsen, stackarna som fryser rejält om tassarna, läst lite till, beställt middag med kocken Frasse, läst lite till och nu inmundigar jag kalasgoda cupcakes som dottern och hennes b.f. vakat i dotterns julklapp av moster & co cupcakesmaskinen, till tonerna från så ska det låta där idolerna Samuel Ljungblad och Lisa Nilsson deltar.

I andra laget deltar Patrik Isaksson och Shirley Clamp. En kalasdag med andra ord. och jag kan bara säga att det är hur intressant som helst med kursen jag läser nu - arbetspsykologi :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0