Tänk vad man

hittar på mycket annat när man egentligen skulle ha gjort något viktigt men som inte är riktigt lika roligt eller kanske helt enkelt - lite klurigt.
Tänkte kasta in ett  blogginlägg fast jag egentligen ska göra ett författarporträtt av Selma Lagerlöf. Det är klurigt - att inte få ta med allt om denna fantastiska kvinna utan bara ta med det allra viktigaste...

Ja och annars så glider livet på som vanligt. Ingen hockey nu då - men nån sorts barmarksträning hoppas jag de får. Eller uterinken i Stensele pratas det om - ifall den är nån is på... Om inte annat hoppas jag få med mig grabbsen till gymet.
Och helgen förflöt alldeles underbart med skoterturer, varma smörgåsar utomhus, sol, glada snöiga hundar, umgänge med vänner, hockeymatchtittning på hotellet (- de visar alla skellefteåmatcher för den som vill veta), god middag med systeryster&family och massa kvalitetstid överhuvudtaget.
 Liten Kärlek hade turen att få hänga på bästis och ha en helhelg med massa skoj, mellanKillen drog till kompis i Norrdal där det var lite skoteråkning samt så tog sig de duktiga grabbarna för en favorit i repris. De åkte skidor till Storuman från Norrdal en nätt liten tur på sådär en och enhalv mil om jag är rätt informerad. Sen var de rätt slut på, men tog sig ändå iväg på den sista hockeyträningen. MellanKillen somnade ovaggad vill jag lova.

Själv så börjar veckan med snöfall, pluggning, förberedelser för massa möten, spännande möten samt roligaste jobbet som finns. Med roligaste och bästa jobbkompisarna.
Tjing pling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0