XXXBAD

Har varit på party ikväll ett sånt där trevligt party när nån säljer nån bra skit, man surrar massor och fikar jättegott. Ett trevligt party var det. Även om vi ägnade oss åt rötterna på oss själva. De där man vandrar omkring med. Som man aldrig ägnar sig åt nämnvärt mycket. Vi badade och filade och mojade. Ska bespara er detaljer men - Riktigt skönt var det - och trevligt.
Köpte massa bra - skit- eller aloe-prylar.
Det är faktiskt bra grejer- har handlat tidigare så nu fyller jag på.

Fick även gott fika när vi uppvaktade en kanonpingla tidigare idag. En födelsedags-femtitaggare som skjuter skarpt. En skön böna som jag hinner träffa alldeles för lite. Men snart är det höst då kan det bli nåt fler tillfälle.

Har hunnit städa och plocka också - röjt undan en del i köket som står inför en omfattande renovering. Vi är bara lite oense om när var och hur. Det är bara det att det nya köket beräknas anlända v 28. Typ då alla snickare går på semester. Och alla elektriker och rörkrökare och ... ja you name it.
Så just nu är planen att jag lämnar maken och stora killen hemma v 28, packar husvagnen med de två yngre och fröken Sivan och ger mig iväg till Övertorneå. Då köket ska komma och de kan få pyssla på med fönster, dörrar, väggar, tak... Men mycket hinner hända - vi får se vad framtiden har med sig.

Just nu hägrar Storumandagarna. Känns lite trist bara att det just nu är 10 g varmt och det ser ut att bli en del regn till helgen. Men vi håller tummarna att solskenet på nåt vis hittar hit ! Nu ska jag avsluta kvällen med ett par sidor i en bok... och drömma om mitt blivande kök.

Sköt om er alla ni kära vänner !

Kommentarer
Postat av: Linda

Då kanske man blir bjuden på nyttkökfika så småningom! =)

2012-06-30 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0