Sommar!!!

Yes sommarlov för somliga - andra har planterat två veckor och fått sommarlov idag. Liten Kärlek började dansläger idag, ska hålla på hela veckan. MellanKärlek hjälper till en del på macken. Tur är väl det för det känns som vi har massor att göra. Jätteroligt är det och fullt upp är det. Tiden vill inte räcka till. Dessutom så måste jag packa ur köket på hemmaplan då vi väntar ett nytt om bara två veckor. Samtidigt som vi ska på semester till Övertorneå. Jag vet inte hur vi ska sy ihop den här sommaren men det brukar lösa sig.
Byta kök ja- det verkar vara en smittsam feber som sprider sig här i Storuman. Men det är ju jätteroligt !!!
Nytt och fräscht. Kan verkligen behövas hos oss då vårt kök är från 1947 då huset bygdes, med några smärre förbättringar under åren. Jag har velat länge då jag tycker det är småmysigt med de sneda skåpen överom diskbänken med skjutluckor.
Men nu är det dax! Sent omsider.
Gruvar mig massor men bara vi kör igång så som nån sa - då är det rätt lugnt.

Annars så har jag varit på walkträff m Uman Puls ikväll. Riktigt bra är det !!! Skoj med nya gamla grepp:-)

StorKillen ska jobba på med sitt företag- planering pågår för fullt. Hoppas det går framåt! Och att nån vill köpa hans tjänster. Naturguiden Hör av er för en unik upplevelse !

Nu är det kväller - i morgon vankas det nya äventyr i Ludvigssonska huset. Inventering på jobbet, dansklass f liten Kärlekstjej, fixa ut båt och grejs f Storkillen.

Och på kvällen är det middag - för mig ;-)

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Linda

Men! Sånna där skjutluckor som är så fina!

2012-06-30 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0