Mys och soffhäng

Myser med mellankillen i soffan i kväll. Har precis kommit hem efter att ha lämnat stora Kärleken i Slussfors där han ska tillbringa ett par veckor med planteringsröret. Han ska inkvarteras i en lada och klara sig rätt så själv - dock blir han sambo med en tuff bryd i lyxförpackning. Blir nog bra det. Mammahjärtat får jobba lite. Men han ska nog klara det bra! Nyttigt är det. Och lärorikt.
Och vi andra ska vara hemma och jobba och gå skola - ett par dagar till. På torsdag vankas det examen för alla tre samt liten Kärleks födelsedag. Storkalas med andra ord.
Helgen har varit bra - har hunnit baka för stundande kalas och sköta lite läxarbete som jag har i en kurs jag går. En rätt så tuff kurs. Omvälvande men intressant.
Har även hunnit gå nån promenad samt knäcka mig illa i ryggen. Lite loppis och städning har vi hunnit med. Försöker rensa och röja emellanåt, nu rök alla videofilmer, alltså VHS. Har svårt att göra mig av med sånt men de tar plats och frågan är om vi någonsin får nån användning för dem... Nu åker de i alla fall!!!
I morgon mina vänner - då nalkas årets värsta händelse. Jag har förträngt och gruvat och förträngt om vartannat men nu är det dax! Jag ska lägga mig i en i o f s rätt skön stol, luta mig bakåt, blunda, andas och gapa stort. Huuuuuurv!!!!!!!!!!!! Tandläkaren ger mig rysningar och absolut inga sköna sådana. Sedan lär jag nog leta reda på nån som kan fixa min rygg, undrar om jag ska - när jag lix håller på- boka tid hos fotvården. Alla onda ting på en gång liksom. Arrrggggghhhhhh vilken start på veckan. Håll alla tummar att det går bra för mig. Skräckmåndag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har just nu 3 ungdomar här som ser fotboll. :)

2012-06-11 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0