Vackert

vackert väder några dagar - men sådär halvfint så jag har inte riktigt hunnit med att ta vara på det. Jag har jobbat på förmiddagarna och hunnit hem nån timme efter tre ungefär. Har varit och kollat lite kakel och tapeter idag - bara för att få lite koll på läget. Kaklet tror jag är klart men det var ju tapeter. Jag läääääääääääääääääääängtar ! Tills allt är klart. Och gruvar för jag har fler planer...

Har hunnit gå en promenad efter veckostädningen - skönt säger jag bara. Är några dagar sen sist då jag känt mig så slut på, förkyld/allergisk och allmänt ur form. Men nu kan jag vara på g - kanske.
Har packat då jag och barnen drar t Tärnaby och Joeström i morgon. Det är gränsmarknad med Brolle på festplatsen som sagt. Han lockar och drar men vi får se.
Känns rätt okej även om vädret gärna fick vara något bättre - det blåser som kallt, vi är ju lite sugna på vattenskidåkning och båtluffning.

<Hopp och önskan om bättre väder överlämnas här till högre makter >

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0