Hemma

Hemma igen vilket är rätt skönt, tvättberg som är enromt, jobbhögar som vuxit katastrofalt, men det hör till... Har hunnit jobba undan en del både här och där vilket är skönt. Hade tänkt gå hem tidigt idag och dra t Lycksele badpark, då solen behagade lysa idag - men trots sol var det sämre med värme. Och lite kärlek drog till Åsele med kompis på Sean Banan. Kul för henne !!! Så det blev ingen badpark och jag siktar på Brolle på Udden i Tärna på lördag - tror jag...
Har ikväll fått gosa med söta kusinbarnet som var på besök. Jeeeeeeezus vad små de är liven - 7 vecoor gammal- ung. Söt som socker.

Annars då - nya köket bara väntar på montering, men det dröjer till alla är tillbaks från semester. Så den som väntar på nåt gott..

Känner mig lite så där - ni vet... snart är sommarn över, trist tråkigt, snart är det jul, tiden går, barnen växer, jag hinner inte med, trist, tråkigt, down, skulle vilja se en kärleksdraveldramatristsorgliggråtafloderfilm så jag får riktigt böla en stund. Så kanske det går över - och samtidigt så är det väl bra det känns lite sådär downtown så blir det bättre en annan dag. Skulle vara jobbigt om livet var på topp jämt. Jag menar hur vet man då om det är bra eller om det bara är jämnjävligt ?

Ja ja slut på mitt dravel för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0