Torsdag - snart fredag !

Skönt tycker jag - en riktigt konstig vecka blev det här. Har fått en hel del gjort på jobbet samtidigt som det strulat på - på andra ställen. Snabbt påkommen var ju resan t Lycksele, skulle gått på spinning i tisdags men efter besök på sjukan så ställde jag in det. Skulle gått på bio i går men det blev också inställt, blev femtioårskalas och hockey istället. Ikväll var det infomöte för storK´s gymnasieval. En helt ny värld, men han verkar ha koll på vad han -inte vill -och en aning om vad han vill. Skönt tycker jag.
Hann ner på ishallen och lasta in varor för helgens alla hockeymatcher, är så glad över min "nya" kompanjon som är en klippa ! Jabbadabbadooooo! 
I morgon blir det en hastigt inplanerad resa t Lycksele. Kvällen ska nog innehålla after work och hockey. Men då är det ju nästan helg.
I helgen måste jag sätta mig ner med ett arbete som jag inte har klart än.
MEN idag skickade jag in första svenskauppgiften. Jag hoppas det går bra, jag fick ju expertråd. Tack för det !!!

Men det jag skulle komma till är en eloge till maken som fått ta mina snabbt påkomna nycker under veckan. Att jag försvunnit från jobbet.
En bra make har jag. Och arbetsgivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0