Tålamod

Gud, ge mig kraft att acceptera
det jag inte kan förändra,
 mod till att förändra de saker jag kan
och visdom nog
att förstå skillnaden mellan de två.


Och snälla Gud - jag önskar mig lite tålamod också. När jag lix är på gång.

Men tack ! För en härlig helg ! After Work och hockey i fredags efter en dag på lasarettet i Lycksele, där min rygg blev röntgad. Tror jag kan ringa en vän till veckan för att få hjälp med ryggen - bara jag får klartecken så.
På  lördagen hann jag läsa lite i mina läroböcker och sen blev det slalombacken, fika, trevliga människor att surra med, jag hann en kort promenad m Sivan innan det blev dax för - Hockey igen. Spännande match som slutade 3-4 så Storuman loosade.
Hem och gomiddag m familjen innan vi mös ner oss i soffan och njöt - och frös så det fick bli en kort bastu. Skönt med bastu så vi fick upp värmen. Hann göra lite uppgifter också som står på agendan.

Dagen idag har inneburit - Hockey. Skoj med sport.
Hann med att fika på mysiga Erica´s café med fina brudar. Tack för lite kort men härlig kvalitetstid.
Sen blev det match nr 2 för killarna & tjejerna och ikväll hann jag med en promenad m Sivan då vi hämtade lilla Kärleken som varit hos kompis och fått göra massa skoj. Städa bland annat :-D

Som sagt tack för allt det fina roliga jag får vara med om- jag önskar mig bara lite av ovanstående. Varje dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0