Ljusare

Jo då jag reser mig nog - tack för omtanken. Huvudvärk nåt kopiöst fortfarande och lite ont i kroppen men det ger sig :-) Och det är väl bara att inse att jag inte är 25 längre. Nästa gång ska jag ha bättre hjälm. Det är huvudsaken.
Det blir ljusare dagar. Tog en prommis med Sivan idag och det är skönt att känna dagsljus. Riktigt dagsljus.
MellanKillen hade hockey - förlust m 0-1 till Björklöven. Trist men det gick inte bättre.

Sett en film med mellanKillen. Super8. Lite småläskig - för honom inte för mig ;0)

Funderar, filisoferar och tänker. I morgon måste jag ta tag. Ett stort tag.
Och några andra småtag. Det reder sig nog. I morgon.

Drömde mardrömmar natten som var. Jag tappade bort en väns bil i Långsjöby. Så jag sprang runt och frågade om nån sett stoet. Och ingen fattade vad jag surrade om. Sen var jag förföljd av en kärlekskrank flicka. Som bara skulle surra. Som jag inte hade tid med. Jag skulle ju leta stoet.
Ja vilken mardröm. Vad ska nu det betyda.

Nu tar jag min huvudvärk och letar mig till sängen. Imorgon börjar vardagen. Sköna ljusa härliga vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0