Vännäs tur och retur

Lördagen bjöd på plugg, hockey där Mododamerna tog hem SM-guld och vi har TRE Storumanflickor i laget som nu bär guld runt halsen. Jag är så glad och stolt över dem ! Duktiga brudar.
Sen blev det fiket en stund för en fika och surr med en av de godaste vännerna. Hann städa och plocka men inte baka det jag tänkt innan jag och mellanKillen drog till Vännäs. Det blev bara vi - lite trist men så blir det ibland. Bodde på mysiga hotellet i Vännäs och det kändes som vi klev in i Spökhotellet - charmigt var det så nånting och gott sov vi. -9 grader kallt när vi klev ut i morse, men skönt och klart lite sol var det. Annat blev det efter nån timme inne i hallen. Då var det snö, snö och åter snö. Tur det fanns ett klubbrum att hänga i. MellanKillen nötte på rören hela dagen. Samt hade jobbig fys igen. ( sist hade han träningsvärk i flera dagar) En bra dag. Men jobbigt att köra hem när det var skitväder hela vägen utom  sista 8 milen. Väl hemma blev det hockey igen - på tv´n Skellefteå åkte på stryk i Hovet. Nya tag på tisdag.
Sen har jag tränat på min muntliga redovisning som ska framföras i morgon.
Alltså i morgon bär det av till Lycksele.
Ha en skön söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0