Trevlig helg !

När jag fyllde jämt fick jag en upplevelse. Jag gillar sånt. Jag skulle få åka på en trevlig resa t Ume m fina vänner och bl.annat gå och lyssna på Melissa Horn.
Så vart det. Plus lite till.
Jag åkte redan fredag morgon då jag har förmånen att delta i ett projekt för att främja kvinnligt företagande.
Vi var på U F W. Besökte modevisningar, lyssnade på föreläsning från länsstyrelsen, gjorde lite studiebesök m.m. Bodde på hotell, fick äta gott, surra m andra duktiga driftiga brudar som driver egna företag. Jag gillar´t! Är så impad av dessa duktiga driftiga kunniga kompetenta kvinnor. Energipåfyllning.
Naturligtvis hanns lite shopping med och på lördag kom då mina fina vänner.
Företagarkvinnorna åkte hem och vi andra flyttade in på gamla fängelset som nu är vandrarhem. Det boendet kan jag verkligen rekommendera ! Vi hade kalasmysigt !
Åt gott på Rex, drack gott på Lottas, surrade skrattade och myste.
Sent blev det - då också- så på söndagmorgon var jag såååååå trött.
Då skulle vi försöka fördriva dagen för att invänta Melissakonserten. Det gick rätt okej.
Starten på dagen var v i nte den bästa då nån annan ätit upp vår frukost. Men tack Cafe´Göteborg för god service när vi fick inmundiga frukost där.
Och så Melissakonserten. Den var så bra. Går inte att beskriva men hon är bra !

Hemfärden var lång men hem kom vi och trötta var vi.
Så är jag även nu. Därför säger jag Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0