sjunde dagen =vilodagen

Har haft en riktigt härlig helg med fina och roliga människor som jag tycker om. Energiboost Max.
På fredag blev vi bjudna på hotellet på after work -tacosbuffe -av favoritsvågern och favoritsvägerskan. De har ju haft ett av sina guldägg Svarta snyggsettern Zita här medans de vart borta så nu fick vi umgås och tjöta lite om veckorna som gått.
Myzigt var det, skoj var att även favvosvärfar hängde med och åt och tjötade.

Så igår var det dax för fest för en av mina finfina vänner. Nu har även Mejan äntrat 40-årstrappen. Men vi blir ju bara yngre och snyggare nu - för varje dag- eller hur ;-) .
En rolig fest med många glada deltagare i den fina nya liftstugan.
Lite spex, sång, god mat, skratt och dans hela kvällen.
När vi åkte hem var kl halvtvå och -2 g kallt.

Dagen idag var - som sagt - en vilodag. Jag hade tänkt mig ut med Sivan en sväng men av olika anledningar fick jag strunta i de planerna.
Vi drog oss en stund extra innan vi skickade iväg maken och storkillen till Skelleftetrakten på hockey. Jag åkte upp och hjälpte till lite med städningen. Sen blev det soffhäng en stund innan jag tog en prommis m Sivan medans de yngre sötingarna fixade middagen. Tacosmys framför tvn.

Sen har vi hängt här hela kvällen. Storkillens lag förlorade matchen men jag tror inte de blev helt utskåpade... vi får väl höra sen. Storkillen hade gjort illa sig i foten.
De är på väg hem nu - sent hinner det blir så jag kastar mig i sängen och fortsätter läsa Änglamakerskan av Camilla Läckberg. En helt okej bok för en vilodag i soffan. Den är verkligen formgjuten idag. Skönt med såna dagar med. I morgon är en ny härlig dag.
Måndag = jobbdag och det är nog många som vill ha hjälp med däck så jag hoppas på en härlig dag med mycket trevligt folk ! Sköt om er i stugorna.

Har sett några små lappar på olika lite udda ställen under veckan som gått. ( Typ bajslådor m.m.) Delar med mig här;

Du är värdefull

Goda tankar goda ord - sprida glädje på vår jord.


Sug på dem en stund ! En lång stund  ! Kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men åååå va gott med tacos hele helgen. MUMS!!!



Jag tycker det är trevligt med lite lappar här och där. Har sett det här nere oxå:)



Kram

2011-10-10 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0