Master mind !

Jag har haft hjärngympa ikväll. Manglat huvudet en timme. Låter spännande och det är spännande. Mer hjärngympa tack. Desto svårare att sen omsätta det i verklighet och driva igenom det som jag tänkt mig.
Men jag kör. Så det så. Och vill träna mer.


Blev otroligt imponerad av en pingla ikväll. Som tagit ett steg för - mänskligheten. Ett stort kliv. Önskar henne lycka till i massor !

Sen så är det fredag i morgon. Härliga fredag. Få se vad den innehåller. Jag har vissa planer annat får vara lite oplanerat.
På lördag vankas det förtioårskalas. Helgen ska även innehålla hockey, stallet, lite träning, kanske lite spår hoppas jag.

Låter väl härligt eller hur ! Sköt om er allihopa och kom ihåg att det som finns i ditt huvud det är sanningen. Så tänk dig för vad som finns där.

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0