härliga måndag

 

supermario                                                               juholt

Mellankillen tyckter de är lika. Verkar vara fler som reflekterat över det.

Har haft en händelserik kväll. Har agerat passiv passare då storkillen gick ut i skogen m Sivan för att spana efter nåt intressant typ hare . En älgfamilj hade gått på nysnön. Spännande - då finns de där i alla fall nånstans. Älgjakten startade ju idag igen. Så nu är det på´t igen.
Så jag har skjutsat och hämtat och spanat med honom. Samtidigt så var jag hockeymorsa till lillaK och mellanK.
Har planerat inköp i hockeykiorran m min kompanjon. Har tagit en härlig promenad med Ådihunden vi har som heter Doral
Sen landade jag i soffan framför en bra deckare från danmark. Blir att se fortsättningen nästa vecka. Spännande var det.
Haft en bra och intensiv dag på jobbet. Jag gillar folket! Kunderna - gästerna !
Härliga måndag - i morgon blir det en lika härlig tisdag hoppas jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0