sjuk... eller ... i alla fall lite....

Sitter här och tycker så synd om mig själv - hostar, snorar, snyter, kraxar, en liten aning feber så där så jag fryser. Det är såååååååååååååååååååå synd om miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!

Eller - jag har ju klarat mig rätt bra hittills och jag fixar nog detta med. Efter en härlig helg i Stora Staden Stockholm med lille Kärleken så överlever jag nog ett tag till.
 Vi körde till Ume på fredag eftermiddag efter en föreläsning i Mindfulness, flög till Arlanda, tog oss in till centralen och hem till Hörléns alldeles själva ! Vi var så duktiga! Fick fredagsmysa med anill och Hörlénska familjen. Nybakat fika och surr med mysiga bruds - kan inte bli så mycket bättre!?
Lördagen spenderade jag i Nacka Forum med lilla K och A. Shoppade lunchade och njöt av ledighet och umgänge. Inte mycket shopping blev det. Men sådär lagomt. Sen drog vi till Globen och Hästmässa - allt för ryttare och häst. Trångt, varmt, mycket folk och vi var inte där länge. Vi drog in till våra platser och väntade på höjdpunkten. Familjeshowen. Jättebra var det. Lilla K var nöjd och jag som inte är så där jätteinspirerad av hästar tyckte också det var riktigt bra ! Det här klippet har nån filmat därifrån !                                                                                       

 



Sen drog vi t La Familia de Stockholmia och fick gomiddag och lördagsmys.
Söndagen spenderade vi på Nationalhistoriska museumet. Lilla K och jag. Jag älskar att få de mysstunderna med mina barn, ett och ett. Stora K i skogen- oftast, mellanK och jag vi hittar många olika stunder, lilla K och jag - vi hittar också många stunder.
Flyget hem blev en skakig resa, jag som är flygrädd. Så hämtade vi upp en skön böna och fick trevligt och givande sällis hem. Kvällsfika på Statoil i Lse och sen raka spåret hem och i säng.

MEN som sagt - vi lämnade några förkylningsbaciller och tog med oss lite feberbaciller. Att ge och att få är livets gåva. Eller hur det nu var.

Kommentarer
Postat av: Anna

Naturhistoriska..=)

2011-12-08 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0