Måndag den 21 nov.

En helt vanlig måndag. Nästan. Lilla K och MellanK har varit lediga från skolan. De är ju rätt stora så de skulle klara sig själva, då vi är så nära på jobbet. Men Lilla K har varit med mormor hela dagen. Jag är så glad så ni anar inte över att ha mamma/mormor så nära. De har kokat knäck, gjort snölyktor och åkt skridskor.

Min fina mamma gjorde även middag åt oss alla- så skönt en sån här dag att inte behöva laga middag. Vi har som stressigt på måndagar då lilla K har träning, jag har det också - samma tid, men vi hinner om vi kommer lite tidigare på lilla K´s träning mellanK har också träning och stora K brukar komma senare då han tränat färdigt. Maken jobbar alltid måndagar så han äter inte middag m oss.
Och tack vare fina mamsens goda köttfärslimpa så hann vi allt. Med lite tidspress och goda vänner som laddar i ordning det jag behövde på träningen. Sen blev det julpyntande och beställning i hockeykiosken innan jag och lilla K landade hemma.
Har hunnit se den danska serien Den som dräper. Det är verkligen en höjdarserie. Både jag och mina två söner sitter som klistrade.
Nu ska jag leta reda på kudden och plita lite på wordfweud innan jag somnar. Det är som ett bra tidsfördriv.
Sov gott allihopa - i morgon är det tisdag. Och jag ska försöka mig på lite skyltning... hur nu det ska gå...

// Stannapanna ( som är mitt alias på wordfeud för er som vill utmana mig :-)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

you bet att jag ska utmana dig Anna;) jag söker åt dig och jag heter Linneea:)...typ nåt sånt=)

Ha en bra vecka Anna! Kram

2011-11-22 @ 09:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0