Okej då !

Kanske ska lägga ut nån bild från min fest, det är bara det att jag har inte så många bra bilder, så jag önskar att de som fotade på kvällen kan bidra med sina bilder så jag får lite mer "minnen"










En alldeles underbar kväll som sagt var.
Och min "riktiga" födelsedag fortsatte på samma vis. Ett reportage i tidningen VK som handlade om mig... blir lite generad när det blir så stort och jag gillar inte att vara på kort ! Men det blev ett bra skrivet reportage även om maken undrade om jag skaffat mig nån älskare varför det stod ett annorlunda namn i faktarutan...Men nå ny är det inte tal om. Jag behåller samme "gubbe" ett tag till ;-)) Han är alldeles för bra för att bytas bort :-)
Fick så många fina blommor, så fina presenter, telefonsamtal, besök av folk jag aldrig väntat mig. Jag är så nöjd över dessa dagar, de ska jag leva länge på !
Stort tack till alla som på olika sätt bidragit !

Sen att jag på min födelsedag fick ta med mig min mams och Sivan ut för att spåra ett dött rådjur. Det gjorde inte saken sämre, speciellt som Sivan verkligen fick visa vad hon går för då matte i nte såg nåt alls. Men hon drog dit det var med näsan i backen. Härligt ! Och igår började viltspårkursen så nu ska vi träna ! I löv it.

Idag är det däremot jobb som gäller, och bal, och middag på rester från födelsedagen. Det snöar ute så jag säger bara - stackare som ska på balen. Förhoppningsvis hinner det klarna lite ! Vi håller tummarna för det !







Kommentarer
Postat av: Johanna

Ärliga utklädningar!!

2011-05-27 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0