House - tisdag

Har haft en rätt skön valborgshelg, inga speciella utflykter, var inte och tittade på nån majbrasa ens. Vi åt middag i lugn och ro med goda vänner. Lilla K var rätt nöjd med kompis här och vi andra fick bara må gott. Och se hockey. Skitmatch.
StorK och MellanK var på utflykter åt var sitt håll. Hela helgen. De  hade det bra där de var. En i stuga i skogen och en i Umstan hos Moster H och K med mormor. Gissa själv vem som var på vilket ställe ;-).
Söndagen hade lilla K tjingat på att följa med Tisdaxgänget till Arvidsjaur på badresa. Hon hade en kanondag - tänk vad stor hon är när hon åker iväg själv. Hon kom hem och hade fått shoppa på Dollars, köpt en fin fikamugg till mamma bland annat. Lilla hjärtat mitt.
MellanK hade också handlat på Dollars i Lycksele till mamma. En fresbee fick jag av honom. Helt rätt :-) Sötnosar jag har.

Annars skulle jag verkligen behöva börja baka och förebereda - tror jag, men en av mina vänner undrade varför jag skulle det. Jag behöver ju inte ställa till massor. Men som vanligt stressar jag över det ändå. Lite. Det är annat som stressar också. Festen t.ex. Men det blir nog bra. Det blir enkelt och roligt hoppas jag.

Undrar om det går nån sorts - förkylning eller nåt, jag har ont i hela kroppen och fryser, känner mig lite halvdan. Men det går väl över med lite värktabletter. Var ute på prommis ikväll med Sivan. Det känns nog för mig. Men skönt var det. Solen var framme även om det är kallt. Man känner att det är - snart - sommar.
Härligt. Sköt om er allihopa - nu ska jag se House !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0