Jeeeeez

Vad skönt att vara hemma och hitta åt  vardagen igen.
Jag  har mycket att ta tag i när det gäller - mycket.Ska försöka lösa hemuppgifter som heter duga. Men det blir nog nån råd med det.
Har haft fantastiska dagar. Intensiva och trevliga med glada människor. Så fick jag med mig mellanK på hockeycupen som storK  deltog i. Det var också bra. Vi fick lite qualitytime på tumanhand.

StorK blev emellertid lite krasslig i kistan så han har varit hemma idag. Men i morgon blir det åter till skolan för hans del. Lilla K har för första dagen sen innan sportlovet gjort en skoldag. Gick nog bra - hon hade alltså feber tills i lördags. Liten kärlekstjej.

Mammakärleken är väl en av de största. Men jag kan bli otroligt arg också. Så där rasande så jag inte vet vad jag ska göra. Nästan gråtfärdigt arg. Men det är väl så att stark kärlek väcker starka känslor åt andra håll. Jag tror vi redde upp det senaste. Och jag hoppas att vi ALDRIG mer ska göra den resan.

Hockeyträning för mellanK - en glad mellanK som verkligen kommer att sakna detta.
Kids Volley för lilla k som hon gillar.
Och jag tog mig på gymmet och fick mig en rejäl genomkörare. Skönt. Tack. Skulle bara kommit lite senare så jag orkat hela vägen - eller hur jag ska säga. Jag hoppas på fler oväntade träffar där ;-D

Nu gråter jag - till bäbisarna på tv 4

Kommentarer
Postat av: Åsa-Matilda

<3

2011-03-22 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0