Hot hot hot !

Härligt härligt härligt ! Sommaren är här på besök, vi får väl se hur länge den stannar. Vi njuter i värmen.
Det är VÄLDIGT varmt, sådär så man skulle bara vilja ta ett dopp i sjön. Det gjorde lilla K ikväll, sen tog hon och kompisen ett dopp i badkaret för de frös... så badvattnet är nog inte riktigt varmt än.
MellanKillen ligger hemma i feber, så han är Hottare än hottast, han har nån konstig varböld i halsen som visade på streppisar, lite streppisar men ändock streppisar. Jag har aldrig sett nån så konstig varböld i halsen nån gång, vet inte ens om det är var i den men äckligt ont ser det ut. Stackaren. Han råkar ut för både det ena och det andra...
Storkillen har också ont- men av andra anledningar, han är ledig i veckan från skolan eftersom han hade (o)tur att få jobb, planteringsjobb. Varmt, tungt, myggigt, lerigt, regnigt, soligt - men han trivs. Som fisken i vattnet.
Pluggar för moppekortet gör han också. Det är mycket nu!
Lilla K ska till Slussfors på springtävling i morgon- som reserv. Men hon är glad ändå.
Själv då ? Jag har varit på ishallen ikväll en stund !!!????? och städat, hockeykiosken behövde en uppfräschning.
Det blir aktivitet där till veckan- skolavslutningspartaj för och med ungdomar. Duktiga fritidsledare har vi här i Storuman - de fixar och donar.

Och jag laddar och planerar för skolavslutningar, studenter, födelsedagskalas för lilla K som fyller den 14 Juni- 8 år stortjejen, Själv åker jag till Stockholm så jag missar en del av roligheterna.

Men men - nu ska jag leta hörböcker - nån som har nåt tips ?

Kommentarer
Postat av: Lina

Stockholm? Globen? Hör av dig när du kommer hit! Det är ju bara ett stenkast :)

2011-06-09 @ 07:37:57
URL: http://anill.spotlife.se
Postat av: Stannapanna

Jopp Lina ; Stockholm , Globen på söndag kväll åker hem på tisdagkväll. Så söndagkväll och måndagkväll har jag att spendera med trevliga människor !

2011-06-09 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0