Jomenbarasåattvettdualltsåäh

Jag har semester...
Semester, semester, semester, semester ssssssssseeeeeemmmmmeeeeeesssssssttttttteeeeeeeeeerrrrrrrrr
smaka på den du !
I alla fall en och en halv vecka. Tillsammans med la Familia ! Den finaste och bästaste.
VI ska på diverse äventyr tillsammans. 
Äventyret startade med ett 12 -årskalas idag. Fast det är en tjuvstart eftersom föremålet inte fyller förrn i morgon. Massa trevligt folk som kom och fikade i sommarvärmen, surrade lös lite och drack kall saft. Fun Light med smak av wild strawberry / watermelon. Mums säger jag bara, smakar hemkokt saft som den smakade när jag var liten.
Vi startade alltså idag fast han fyller i morgon mellanKärleksKillen. 12 år. Det är fotbollsskola i Gunnarn med övernattning i morgon så därav firandet. Maken ska ner och sova över också. Jag ska på spårkurs med Sivan. På fredag blir det packning, tvättning, städning, swampsoccer, middag, mys och mera mys.
SÅ får vi se vad semestern bjuder på mer.
I alla fall så - har jag semester. I en och en halv vecka. Så får vi se sen om jag förtjänat nåt mer.

Men nu njuter vi i fulla drag ! Sköt om er alla balla coola människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0