Stiltje ?

Här var det stilla, lugn och ro. Men inte i det verkliga livet. Men det är härligt. Jobb, träning, aktiviteter - som vanligt. I helgen är det hockeyhelg. Men det gör mig inget för det har inte varit mycket sånt i år...
Åker t Malå ikväll för att se StorK med sitt lag, sen drar vi vidare storkillen och jag med Jonssonsbönan till Skellefteå för att övernatta i Z E´s krypin. Tack och lov för det. I morgon ska dessa två ungdomar få äran att spela med det yngre laget. Jag kommer att vara med och heja !
Sen drar vi hem och har en myslördagsafton. För att på söndag kliva upp och eventuellt följa med mellanKillen som ska ta sig till Lycksele och spela match. Det är ju som spännande när de spelar så jag är gärna med och tittar !
Maken ska få äran att jobba och det tycker nog han är nog så skönt.

Nu blir det mat sen drar jag ! Ha en skön helg allihopa !

Förresten spana in grabbarna här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0