Uppdatering!

Fäviken - Åre- det är min grej, jag vill tillbaks. Hundar, jakt, vapen, folk, marknad, uppvisningar. Bra skit!

Även om jag blev rätt kraftigt sur när jag upptäckte att maken druckit upp min whiskey som jag fick i födelsedagspresent.

Det är bra med bra vänner. Som man kan vara sig själv med. Som man kan ringa mitt i natten.

Hockeyskolan är på G. Kiosken är fylld. Scheman fixas med. Allt ska göras klart i sista stund. Det hör till.

Mest nervös är jag över att jag ska vara (tillsammans med tre st till ) ansvarig för att se till att Björklövens J20 Elit får i sig bra mat på rätt tider och så pass att de inte flyter ut på isen som blöta fläckar. Utsvultna. Jag är väldigt nervös. Över det. Hur mycket äter en vuxen hårt tränande idrottare. Och hur lagar man mat i ett storkök. Men vi har korv på macken !

MellanKillen och jag har fått egentid idag med varandra... MYS !

Lilla K har flytt till kompis i Värkis och jagar abborrar med spö.

Jag har sålt ett hus. För andra gången i mitt liv. Jag är bra på det. Också !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0