snart oktober

UjUj- känns som jag inte hinner andas- det är mycket nu. Mycket jag vill hinna innan vi åker.
Men jag håller tidsplanen. Och hinner mer än jag tror.
Jag har spårat m Sivan, Timon och Hanna var också med och spårade. Gick finfint. Skoj är det!
Sen har jag jobbat och försökt få ordning där innan jag åker. Även om jag vet att jag kommer hem till nästa kaos. Då högarna växt igen.
Och då är det älgjakt.
Jag vill hinna jaga älg med Massor med dagar i skogen och spana efter älg. Och rådjur och harar och kanske rävar. Vi får väl se men jag hoppas dygnet har många timmar när jag kommer hem.
Har ju lovat sonen att han ska få gå och uppsiktsjaga med mig när det passar. Det kan bli skoj.
Lilla K har ju hakat på fotboll igen, tycker det är skoj. Jag hoppas det håller i sig och att hon inte blir skrämd trots att hon tidigar fått höra att det är 18 armhävningar om man inte gör som tränarn säger...

Nu må jag hitta åt sängen så jag får krama kudden litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0