Freda´kväll

Mysar med lilla K, hemkommen efter att ha varit social i vännens soffa, känner mig rätt mör efter att ha rusat runt och försökt klara av måste göra grejer innan jag åker.
Jag har ju ställt upp i korvmästartävling.
Fick på jobbet ett erbjudande om att ställa upp i tävling om bra recept på grillkorv, vad den skulle heta och hur den skulle serveras. Kom till final som en av fem. På söndag åker vi till Stockholm och kliver på Cinderella
för att vara med på mässa och finalen på Korvmästartävlingen!
Spännande värre ! Min korv heter Vildmannakorv, därför har jag laddat med mig en vildman som ska hålla mig sällskap - syster följer också med - men det är bra att vara fler ;-)

Så nu hoppas jag ni hjälper mig med att hålla tummarna !?

Men jag passar på att mysa lite här hemma innan vi ger oss iväg. Känns som det är så länge till tisdag kväll!
Just ja - killarna som var på hockeymatch igår var alldeles lyriska - de hade en kanonkväll så tack så hjärtligt för att de fick följa med !!! Nu vill jag också åka på nästa söndag - om det är match då - så är det nån som kan hjälpa mig att boka biljetter - hör av er. Tre behöver vi :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejja hejja friskt humör!!!!!!!! Är det typ SM i korvgrillning!!!? Jag håller iaf på dig :D

2011-04-09 @ 08:57:08
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Heja heja!

2011-04-09 @ 10:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0