Lov och lov och lov - nu är vi less

Jag längtar till höstlovet är slut. Det är skönt för ungarna - men en annan blir ju helslut på ! Det är aktiviteter hit och dit, sena som tidiga, här och där. Däremellan allt det normala - träningar, ridskola, jobb, hem och hundar.
Men nu är det bara helgen kvar.
Idag var vi en sväng till skogen men det var för mycket skrepen så jag ville inte ha sivanhunden lös så länge för - imorgon - ska hon få prova på några rådur TJOHOOOOO! Vi vet var de finns och det ska ut ett gäng passare sen ska vi se om det blir nåt drev. Jag hoppas på det - och att vi är klara i tid för kl 12 är det match på ishallen. Mellankillen ska inte vara med - han fick två veckor till på bänken med sitt onda knä. Men cykla har han provat på så det blir nog fortsättning med det.
StorKillen har match ikväll så vi ska väl dit och heja - tyst då för mig själv- om jag fixar det. Jag är inte känd för att vara den tysta blyga typen. Men jag tränar på det.
Sen är det ju helgen som vi ska tända ljus och minnas våra nära och kära. Det gör vi ju flera gånger ändå under året, men det är nåt speciellt med den här helgen.
Sen så funderar jag och storKillen på en plan. Pappan ska nämligen åka på jaktresa, så vi har lite bekymmer inför denna resa. Men det ska jag återkomma till. Vi måste finslipa planen lite bara.
Såååå jag återkommer - snart hoppas jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0