Ful fisk !

Lilla K vaknade mitt i natten - väckte mig med ett väs - MAMMA -
Jaaaa svarade jag yrvaket...
Mamma det är så otäckt -det känns som jag är en ful fisk...
Ja vad svarar man ??? Nää min lilla gumma - du är min fina tjej ! Sov nu ...
Sen talade mellanK om för mig att jag minsann skulle ta det lugnt med det drickbara på älgfesten i morgon.
 "För du minns väl hur yr du var i bollen efter du varit i Sandsele sist..."
Jo jag minns - men jag skyller på magsjuka ;-P

Annars har jag hattat på idag, har haft lite trevligt sällskap på jobbet en stund på fredagsmys.
Sen blev det middag på Frasses innan det var dax för hockeymatch för storK. De förlorade med 5-1 men jobbade bra ändå- storkillen åkte på en smäll så han ojar sig över ryggen och ligger på värme nu. Vi får se hur det är i morgon om vi får göra ett besök hos en god vän...

Maken är på väg hem - äntligen. Ska bli skönt att få hem honom, höra lite jakthistorier och lufta lite vuxentankar. Om alla fula fiskar som finns... Ibland blir man alldeles matt av hur folk tänker. Jag förstår att det är krig i världen då småsaker kan få folk att bli alldeles tokiga.
Kändes nästan som om jag skulle kunna kliva åt sidan och säga tack och adjö. Det här fixar ni bra själva. Jag vill inte vara med på sånt här skit längre. Ni är inte kloka...
Men jag avvaktar ett tag till ... ett litet tag... OCH det gäller inte jobbet - där har vi det riktigt bra om jag får säga det själv.


( bild från aftonbladet)

Kommentarer
Postat av: ÅM

Men huvva vilken läskig en.. En sån vill man inte möta när man är ute på simturen!

2010-11-22 @ 12:17:49
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0