Det svänger fort!

Här packas det och planeras. Jag och lilla K tänker dra på äventyr. Det blir en sväng till huvudstaden och A, J och söta L. VI ska se på hästshow, åka flygplan, tåg, spana på stan, njuta av tillvaron hela helgen. Spännande ska det bli - skönt att fara bara jag och lilla Tjejen.
Så i morgon efter skolan - då brassar vi till kusseluring med flickvän i Umstan. På fredagmorgon går flyget. Och vi  har massor att göra och tänka på innan vi åker.
Ikväll var det hockeymatch för U16. Storkillen hade jag räknat bort då han Förmodligen hade spräckt revbenet. Men efter besök hos sjukgymnast 2,5 timmar före match så visade det sig att allt satt där det skulle och det var okej att prova spela. Så lyckan var gjord. De vann matchen med 15-2. Skoj! Lite öm i ryggen var han dock då matchen var över. Så nu blir det vila över helgen.
Så gott det går med en rörlig 14-åring.
Min mams var med och hjälpte till i kiosken. Hon är en fantastisk klippa.

Nu åter till packning och planering !

Tack och hej - leverpastej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0