Mamsens rum

Har jag försökt skicka in flera gånger - fungerade inte - men här är det ;

Snygg fondvägg eller hur !!!

Det är långt från klart än, men det kommer det kommer, just nu fixar vi i köket ska se om jag får lov att visa lite sneak peaks sen. Det här rummet var väldigt beiget när vi började. Beiga -70 tals tapeter som vi målade vita och satt upp tapeter på en vägg.
Blir så bra.
Mycket vit målarfärg går det åt.
Det gillar jag!

Dagarna flyter på , helgen som var ägnades åt ; stallet, bakning, lite trevligheter med vänner, maken fixade i huset och jag gjorde det som föll mig in ( Låter härligt va? det innefattar tvätt och städ ;-)

Snön töar så sakteliga bort och det kan hända att fru Sommar hittar hit så småningom även om det ibland känns som man har små förhoppningar.

Jag fick lite otrevligheter på mitt bord igår så dagen har ägnats åt att bearbeta och fundera ut nån sorts lösning... jag hoppas att det blir bättre så småningom.
Sen har jag nog fått ett jobb - tror jag ??? Ett spännande extraknäck. Mäklarassistent till Kicki. Skoj tycker jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0