KLOK !?

Det är lätt att vara klok åt andra ! Men att själv lyssna på sina egna ( och andras ) råd...
Tänk att jag efter att ha skrivit förra inlägget gav mig av på cykel ut på samhället och halvvägs kom jag på att - jag har ingen cykelhjälm - och jag har nyss predikat nyttan av en. Jag vet ju också hur lite som behövs för att det ska gå på tok!
Men jag får försöka bättra mig ;0/

Jag har varit på en föreläsning där man fick inspiration och nya ideer när det gäller skyltning och inredning. Mest i butik men även lite för hemmabruk. Mycket intressant på kort stund. Jag har massor med uppslag och ideer så nu hoppas jag att dygnet har fler timmar än vanligt framöver. Jag har massor på min att-göra-lista.
Måla vitt,vitt,vitt. Lacka luckor och dörrar, måla loggor, göra utskrifter och skylta. Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda ! Som jag sa till de på kursen så har ju inte jag så mycket skyltfönster men jag har väl annat jag ska kunna bättra på !

Jag har också fått tips på var det finns rådjur.



Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till med rådjuren!:)

2010-05-04 @ 09:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0