Under kontroll

Läget är under kontroll även om det känns som jag inte alltid kan hålla i alla trådar. Tur det finns hjälpsamma vänner och barn !
Ikväll var den stressiga torsdagkvällen- ridning, storkillens sista match för säsongen mot tränarna ( Pappan var med också - det var nog inte så lätt alla gånger- han påstår att han inte är nån hockeyspelare ) Och min box. MIn hjärna var trött så det blev en lam box. Men jag var då där. Sen gör fotskrället vedervärdigt ont ibland.

I alla fall så är det dåligt m Mr G. Sen vet jag inte så mycket mer. Jag kommer igen när jag vet nåt.


Kommentarer
Postat av: Agneta Andersson

Hej Anna!

Fick tips av mamma att läsa din blogg, där vi som känner Mr G får veta hur läget är med honom, det tackar vi dig för, läser den varje dag.

Kram/Agneta Andersson

2010-03-18 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0