Trea

Blev hon lilla K när hon var med på sitt livs första skolmästerskap. Jag tycker hon var riktigt duktig, men så gillar hon att åka skidor också till skillnad från sina bröder. Hoppas det håller i sig.
Prispall och medalj gjorde dagen för tösabiten.

Hade tänkt mig att premiärprova spinningpasset ikväll men jag kände att allt fått stryka på foten ett längre tag så jag tog Sivan på en promenad i vårvädret. Härligt när man känner våren som tassar in så sakteliga med fågelkvitter och solsken.
Men det är inte speciellt skönt för min hälsporre som ondgör sig över längre promenader. Jag får så ont.
Promenaden slutade på hockeyladan där mellanKillen spelade årets viktigaste prestigefyllda match den mot föräldrarna. Jag hade som sagt inte den mentala orken att vara med på is så jag gjorde det jag är bra på - jag hejade ( på ungarna förstås ) som vann. Och sen hade lagledarna fixat så bra med fika. Tack för det !

Sen måste jag även berätta att nu är det inte bra med Mr G. Det var nog en tillfällig topp igår när vi var dit. Eller kanske var det så att han väntade på StorK. Men om jag ska säga sanningen så önskar jag för hans skull att han ska få somna in nu.
Han vill inte ligga så här, det vet vi, och vi vill inte att han ska måsta ligga så som det är...
Det är tungt att erkänna det. Men jag önskar att det blir så. Men åh vad vi kommer att sakna honom...

Usch.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kommer att bli tyst och tomt utan honom... <3

2010-03-17 @ 22:30:42
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0