Dagarna går

Fast man ibland inte förstår var de tar vägen. Och att inte världen stannar upp ibland. Utan folk bara fortsätter leva och andas. Tills man förstår att man gör det själv också. Man andas och lever.
Och det är härligt att leva.
 
Idag kommer min mamms. Det är jobbigt just nu för henne av många anledningar både stora och små. Men nu ska hon vara här hos oss ett tag. Det är skönt - ibland är Umeå alldeles för långt borta.
Mr G - Han andas än även om det blir tyngre och tyngre. Hög feber och djupt medvetslös.
Jag önskar att han ska få vila.

Nu är det fredag och helgen ska ägnas åt mamsen samt diverse renoveringsobjekt. Få se vad vi hinner och orkar med det som blir det blir.

Jag hör av mig så snart jag har nåt att säga !


Kommentarer
Postat av: Agneta Andersson

Kram till Er alla, ge mamma en stor kram ifrån mig.

Agneta

2010-03-19 @ 22:54:01
Postat av: Agneta Andersson

Känns bra att mamma är hos Er några dagar, med sina barn och barnbarn runt i kring sig. Ge henne en stor kram från mig.



Kram Agneta

2010-03-19 @ 22:57:11
Postat av: Kicki

Krama mamma från mig.

2010-03-29 @ 11:36:36
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0