ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz

Uasck vet inte om jag gjort nåt vi får ångra - men what the heck... nu är det gjort och det är ju en bagatell - för mig som inte ser på tv nå nämnvärt. Jag har bytt leverantör av Parabol från Canal Digital till Viasat. Och då tappar vi elitserien. Men det blir billigare... och nu är det gjort - vi provar.
Ungarna lär inte bli glad på mig ... men vi provar.

Jag har sovit. Jag är trött. Mer än vanligt trött. Pollen + mediciner.

StorK är i Lycksele på jakt och fiskeläger.
Mina två andra raringar är hemma. Jag är trött.
Maken har lekt med traktorn hela kvällen. Och jag har sovit. Litegrann.

Igår slog jag nåt slags rekord. Av 11 stycken sockar jag tvättat fanns inte ett par INTE ETT PAR! Fattar ni ???? Var tar alla strumpor vägen ??? Ett mysterium för Sherlock Holmes. Eller kommisarie Beck.

Vet ni vad - jag är trött
OCH I MORGON ÄR MEJAN HEMMA IGEN !!!!! WIPPPPIEEEEE !!!
ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZ

Nighty Naughty !

Kommentarer
Postat av: Maria

Weeha =) Men jag saknar Turkiet!

2010-06-17 @ 21:34:58
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0