tjolahoppsansa

Min mamma är här igen - för att stanna i stort sett hela sommaren.
Några utflykter till Umstan kommer hon att göra - men nu är hon hemma - här i Storuman.
Men gu´nåde om man säger att hon flyttat hit- nej det här är minsann hennes sommarstuga!
Så då vet ni !
Men hon är här !!! Som tur var för lilla K - som vaknade i morse och inte var riktigt pigg. Så nu ligger hon på mormors soffa och blir ompysslad. Jag kan inte säga vad som är på tok- Men hon är inte pigg lilla prinsessan.
Så jag hoppas det går över !
Jag har varit dit på lunch.
Och nyss för att låna damrummet. Eftersom nån varit på våra två på jobbet.
Förmodligen för att inventera toarullarna. Så det luktade inte gott.
Jag önskar att människan får hjälp. Att ta hand om sig själv. Det fungerar med all tydlighet inte.

Men så är det ibland. Och vems är ansvaret ?

Men nu blir det  mera jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0