tår i ögat och hockeyskola

HockeySäsongen startar som sagt tidigt i år.
Efter en ofrivillig sovmorgon kom vi iväg- bara ca en halvtimme efter utsatt tid. Men stressen gjorde att jag glömde börsen hemma. Så nu få jag leva på min "stenrike" make. Det är bara det att jag är nog lurad där med ... Men vi får lägga ut kepsen och ha MellanK att uppträda med Diabolon, lilla K får väl sjunga eller dansa eller nåt och kanske Maken kan berätta nån rolig historia så ska vi nog försörja oss den här veckan med.
Vi kom i alla fall fram till fina Furudal lagomt så att storKillen kunde prova skrillorna en sväng. Grannarna med son - storK´s kompis var framme redan så de hade spanat in anläggningarna och guidade runt.
Stugan vi hyrt är jättefin - ligger bara 200 meter efter en liten stig vid en tjärn - från isladan. Här är så fint - inte alls stort - men fint.
I morgon ska vi spana in området mer.

Vi har ju hunnit se att sessan sagt JA och Daniel grät en tår. Jag grät jag med och barnen var superirriterade över att jag grät. Maken påstod att han har gråtit varje dag sen vi gifte oss. Då skrattade barnen. Jag förstod inte alls vad han pratade om. Maken är väl väldigt lycklig. Tycker jag- som har mig/oss.

 Nu blir det i alla fall sängen. Dagen har tagit på. Godnatt på er - jag tror vi får en bra vecka och jag hoppas detsamma åt er.
// Stannapanna

P.S. Jag är lite ledsen i ögat att vi missar festen för trettiårstvillingarna. Jag hoppas ni får en trevlig kväll pinglor. Jag kanske kan få förgylla era liv en annan dag ;0) D.S

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi saknade er på festen, men jag hoppas ni får en toppenvecka =)

2010-06-20 @ 00:53:51
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej på er!



Hoppas allt är bra med er, och tänkte bara säga att vi inte är så långt ifrån er. Bara sisådär 7-8mil. :)

2010-06-20 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0