Swisch




Nya Storumanlåten !!!

Gaaaaa hade skrivit ett inlägg men det försvann.

Arbetslusten är slut på = i morgon blir det mindre tid på jobbet så jag får undan nåt hemma också målerimålera.
Foten och pollenhalten testades via kickbike idag  = Gick bra just då , men det kom surt efteråt, får se hur det blir m box i morgon, håller tummarna.
Storkillen trivdes bra i planteringen men var trött ikväll , lilla K har varit på kanotutflykt och haft väldans trevligt, mellanK har blivit bortadopterad tror jag till bästis, har inte sett till honom idag, mormor är i Umstan och flyttstädar, Maken räknar och räknar= inventeringsdax, Farfar med damsällskap röjer, rensar och fixar ( jag tror att de hittat min arbetslust nånstans, den är ju borta och de ivrar på HMMMMM ) De är jätteduktiga.

Men JAG - jag säger goodnight sweethearts !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0