Möten och fullt upp

Hela dagen har det varit fullt upp, mitt block är fullt med att-göra-listor, men bara jag har dem på papper så betar jag av dem. Jag får skratta åt mig själv ibland då jag är på väg  nånstans och glömmer vart jag skulle, då jag ena sekunden börjar på en sak för att andra sekunden sluftöra nåt annat- och precis glömde vad jag börjat på. Eller då nån pratar med mig när jag är mitt inne i nåt annat och svarar på helt fel saker.
( Kan bli liiiiiite tokigt det där ;0) Men men dagarna går och listorna byter av varandra.

Har varit på några möten idag - vet inte riktigt vad jag ska säga. Som vanligt hoppas jag på det bästa. Och vill gärna hjälpa till att få det så - men det är inte lätt. Vet att det inte är lätt att få  ihop det så att det är bra för alla - men ett önskemål är att det blir så bra som möjligt för så många som möjligt.

Hade även klämt in en lunchträff - så mysigt att få surra lös en liten stund !

Är så glad att min mams är här. Hon finns till när man inte riktigt har möjlighet att klona sig och vara på alla ställen samtidigt. Tack. Duktig är hon på att pyssla på i huset. Bra blir det.

Sen vill jag bara säga till dig - ja just du ! Du är inte bäst själv alla gånger -många gånger gör du också fel, såna fel som du tror inte syns, men jag ser. Jag lovar jag ser. Och jag ids inte bry mig. För du mår nog sämst av det själv. Allt det där som du lägger energi på och som jag inte förstår mig på. Det är din energi som går åt.
Jag lägger min energi på sånt jag tycker är viktigt - och där prioterar vi olika.
Men det gör ingenting. Du är bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0