Cleaning windows

Tänk vad man hinner bara man sätter lite fart- ibland.
Jag har putsat alla fönster här nere - med liiiiiite hjälp av maken.



Skönt att ha det gjort. Har även hunnit prova Sivans nya karda eller vad jag ska kalla den - helt suverän ! Hon lossar lite hår och jag får inte bort det men med den nya kardan från Hundkällaren så gick det suveränt !!!



Sååå nu ska jag göra mig klar för att visa hus, sen blir det talangtävling på torget där mellanK ska medverka !
Håll tummarna för honom - han är nog lite nervös tror jag.

Lilla K har sovit borta inatt oxå- I fredagskväll landade hon i mormors säng efter lite fiolträning och igår så blev hon kvar hos bästis efter att de haft vattenkrig.
Vi åkte förbi och skulle hämta men fick inte med oss nån unge hem. Däremot blev jag mutad med en whiskey. Det var väl inte helt fel det heller - men ikväll vill jag ha min lilla prinsessa hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0