inte mycket nu ...

Händer inte så mycket  just nu... har jobbat idag. Försökt hinna ikapp lite och förstå mig på saker - kan vara lite knepigt ibland.
Hann fika på  mamsens altan m fina vänner.
Var även en sväng på samhället, konsthantverkarna, LO, och till Stensele på handelsträdgården där de har utförsäljning för säsongen på i stort sett allt.
Fick med mig lite fina saker hem, en välkommenskylt, en tvättbalja och lite mer skrot. Hann in på Ica och shoppa bland annat t husvagnen - några vinglas. Det kan väl vara bra ! Nästan det mest nödvändiga! Det blev väl lite mer prylar också.
Efter middagen och ett garv till mellanK som hade show i köket så drog alla utom jag och Sivan till skogs och fiskade. Lilla K hade dragit upp flera fiskar. Stora söta lilla K !

Sivan och jag hann hälsa på hos systeryster som kommit hem från semester. En trött systeryster som vi får  träffa mer nån annan dag.

Nu blir det till att krama kudden och drömma om kommande semestrar i husvagnen - sådär år 2014 eller nåt sånt. Men jag har roligt på jobbet ! Det är bra !

Sköt om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0