Tihithithihahahahahaha

Jag vann !!!! TJohooooo !!!!
Vin som säkert räcker i flera år med min alkoholkonsumtion !!!
Jag får nog bjuda hit nån!
Skoj ! Nu blir det dock min tur att bjuda på fika nästa gång och det gäller ju att hitta nåt minst lika gott som vi blev vi serverade ikväll ! Kladdkaka och cheesecacepaj och fruktsallad och kaffe och ... bara massa gott !
Ha där fick ni, ni som inte var där ! Jättegott fika missade ni !  
Sen som vanligt med dessa brudar så är det trevligt surr, lite gliringar och skratt !

Sen har jag gjort kontrolluppgifter och rapporterat till Fora - sånt som jag gör en gång per år och alltid gruvar mig för och skjuter upp t sista minuten - men hör och häpna - i år är jag ute i tid ! Så skönt - bara det blev rätt nu !

Däremot har jag ont i min fot - under hälen. Det gör skitont ! Så otroligt ont. Jag försöker vila mellan varven men behöver ju röra på mig så - jag vill börja cykla snart. Simma går ju också bra men är inte så roligt.

Men men - i morgon är det i alla fall match! Hockey för mellanKillen! Spännande spännande !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan nog ställa upp om du vill bjuda ;)

2010-01-19 @ 08:10:49
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Lina

Och jag med!

2010-01-19 @ 08:47:28
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0