söndag dan före

Jobbaredagen !

Måste ta mig på jobbet några timmar och göra undan massor ! Snart är helgerna över och vi får återgå till normala rutiner- det är skönt med ledigt men det är skönt att vi har normala rutiner att återgå till ! Tänker på bl annat min mamms som är arbetslös sedan den 18 dec och nu ska anpassa sig i de arbetslösas skara...
Att inte ha ett jobb att gå till, arbetskamrater att surra med, tider att passa ... jag håller tummarna för att hon hittar nåt att sysselsätta sig med.
MellanKillen skulle anställa henne på heltid för att klia honom på ryggen ...

Idag började jag dagen lyxigt med att klicka in på svt play och se första delen på damernas detektivbyrå Den serien rekommenderas varmt Jag blir glad av dessa damer och deras vänner !

Tog mig även en stund på skidspåret m lilla K, hennes bästis med mamma och Sivan. Skönt men fruktansvärt kallt trodde det var tio minus men det var 15 grader KALLT.
Väl hemma var mellanKillen snäll och kokade te till mig. Gott !

Ibland är jag en mes !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0