Onsdagsmöte

Idag har det blivit lite kallare igen ! Får se om det blir lite skidåkning i morgon ??? Beror på hur kallt det är ute ! Och sen är det ju en V I P Som fyller år så vi ska gå ut och äta lite god middag för att sen förflytta oss hem t födelsedagsbarnet för lite tårta !?
Två av våra kids har dock träning så det blir bara tre ur familjen som går med ut.
Lilla K ska börja ridskolan. Spännande!
Lilla K som fått vara med bästis hela eftermiddagen och kvällen och så fick hon skjuts hem - värsta lyxen ju ! Tack ! Kör ihop sig ibland men - tur ni finns ! Tack också till "pappa L" som hjälpte lilla K att stoppa Sivan i hundburen hos Dora när det skulle göras visit i slalombacken igår !!! Oj oj oj det blir lite mycket när alla ska på olika håll med träningar och nöjen ! Men som sagt ! Jag är glad över lilla K´s bästisfamilj !!!

Och Ikväll har vi haft ett viktigt möte här hemma - pratat och klurat och funderat. Fikat lite och surrat lite till! Hoppas det ger resultat snart ! Jag vill börja NUUUUU!

Sivan har fått följa med maken och mellanK samt några fiskare till och vittja nät. Inte många fiskar blev det men nån matfisk.

Såg på Hollywoodfruar på riktigt på femman ikväll- jag är glad över mitt liv som jag lever här ! Oj vad jobbigt att vara sårik som de är och ha så mycket fritid som de har ! ;0) 
Sen sa en av Männen till en av fruarna där, när hon undrade om hon kunde få göra en bröstoperation ;
Do what you want to do - happy wife = happy life ;0)
Ska inflika det i makens medvetande också !!!

( inte angående bröst då men - allt annat ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0