trött

Har varit en lång dag idag - men det är ju bra man hinner så mycket mer då !
Middag m familjen, lite skoj och skratt.
Sen gick jag en sväng m Sivan i snöfallet- det har flirat hela dagen.
Skönt är det att man kan vara ute och det inte är typ 20 grader kallt.

Sen drog jag och storK ner på ladan och såg på damernas träningsmatch mot U14. Spännande var det och jämt. De var duktiga ! Jag hade kiosken öppen men det blev ingen större försäljning.
Men jag hann städa och fixa med beställning.
Sen kom "Lucky" som maken säger och överlämnade en snygg mössa - bildbevis kommer senare.

Jag fick så ont i och under fötterna bara- vet inte om jag måste söka hjälp eller vad jag gör - har ju som ställt min egen diagnos = hälsporre men jag tror inte de gör nåt.

Pratade med mamms - hon är okej, trött men okej, Mr G har fått göra nån röntgen idag och värdena har väl svajat lite upp och ner, nersövd och respirator fortfarande. Men vi hoppas.

Nu är det kväller och jag är trött ! Sköt om er och kramas lite extra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0